4. mai 2012

En ny start, med nye muligheter

Det har ikke vært stor aktivitet her inne siden begynnelsen av oktober 2011. Motivasjon sank fort av planen jeg hadde for denne bloggen, en plan som heller ikke var ideell for meg å kunne holde. Det og bare legge ut et bilde ble kjedelig i lengden, og det ble heller ikke noe gøy å holde på videre med hverken bloggen eller fotografering. Man skal være fornøyd med bloggen man lager, ellers faller man fort ut. Mindre verdi får det også om man ikke er fornøyd med den man lager, men samtidig ønsker man ikke fjerne noe, og til slutt blir det et ork å fortsette.

Min forrige plan for denne fotobloggen gikk ut på å legge ett bilde for hver dag, eventuelt fem-syv bilder i uka, noe som etter hvert ble vanskeligere å holde. I ettertid tenker jeg også at det var en plan som egentlig ikke ville funke og heller ikke kunne ha funka i evighet. Derfor fant jeg ut at jeg nå skulle starte med blanke ark igjen, med selvfølgelig en ny plan. Det blir nok bare et par blogger i uka, men mer utfyllende med både tekst og bilder og en fin regel er jo å blogge når man selv har lyst. Får se hva tiden bringer.

Jeg var heller ikke særlig fornøyd med utseende/designet på bloggen. Og til min glede hadde blogspot.com endret på oppsettet på utforming av bloggen, så da var også mer motiverende å starte på nytt.

Nytt design:
- Hva syns du?

Hva denne bloggen skal inneholder har jeg også en viss formening om. Jeg har en stor hobby og interesse for dyr og fotografering, så bloggen til selvfølgelig bli preget av dette i stor grad. Hester, hunder, katter og kaniner er den største interessen min innenfor dyreverden, og har tre kaniner og en katt selv. Interessen for fotografering har vært der noen år nå og har prøvd litt forskjellig med tiden, - fra små standard digitale kompaktkamera til digitalt speilreflekskamera.

Det var en liten presentasjon av denne bloggen. Vi får se hva denne bloggen vil bringe i fremtiden, forhåpentligvis en blogg jeg kan være fornøyd med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar